dimecres, 28 de desembre del 2011

Quin dia naixerà l'Helena?

Fa més de tres anys, vaig fer una enquesta per a saber la vostra opinió sobre la data de naixement de la Júlia. Per si algú encara no ho sap, d'aquí una mica més d'un mes, la Júlia tindrà una germana, l'Helena! Per tant, avui inauguro aquesta enquesta que durarà un mes. Les opcions són de l'1 al 23 de febrer i es pot votar fins el 28 de gener a la nit.


El dia previst pel seu naixement és el 12 de febrer. És un dia que, personalment, m'agrada força, però jo apost pel dijous 9 de febrer, que crec que és un bon dia per diferents motius, que ja us aniré explicant. Només us avanço que el número 9 m'agrada especialment des que he desobert que en anglès, els gats tenen nou vides i no set.

Al costat, us poso una de les últimes fotos que tinc de l'Helena i la Júlia, de quan van anar de vacances! Si voleu veure què més fan, podeu anar al seu blog.

14 comentaris:

Marta ha dit...

aixo sera divertit :-D Aquesta vegada encara no tinc cap prediccio de quan naixera l'Helena.... hi haure de pensar ;-) amb la Julia vaig dir el 24 i al final va neixer el 23... a veure si aquest cop apunto mes fi... jeje
Un petonet sis ;-)

Júlia ha dit...

Jo ja he votat!! la mama m'ha ensenyat un pilot de numeros i jo he triat el numero 5!! es just una setmana abans del que el senyor doctor diu, pero es que crec que la mama te la panxa moooolt grossa!!

clarinha ha dit...

La meva aposta és pel dia 11, crec que l'Helena té ganes de sortir i s'avançarà un pèl...Ara bé, si fem cas dels cops que m'ha tocat la loteria ja us dic jo que l'11 no serà una bona opció...jajajaja

Que l'Helena reparteixi sort!

Anònim ha dit...

Jo optava al 29 de febrer, però es veu que no es pot votar.... bé, i a part no crec que es retrassi tant...

He estat a punt de votar el dia 14 i fer campanya per a que es digués Valentina, però veig que el nom està bastant decidit....

Ger

Marta ha dit...

vinga! ja he votat! la meva aposta es pel 7 de febrer :-) no tinc cap motiu especial.... nomes que m'agrada el numero 7, i que no em faria res parir una mica abans del previst... que la panxa ja pesa :-D

Papa ha dit...

Sera el 15 de febrero. Nos dara un susto el 14 (San Valentin no, por favor!!!!!!!!!!!!!!) pero saldra el 15 :-). Ademas es el cumple del dibujante de los Simpsons y fue el dia de la mayor manifestacion de la historia a favor de la paz, fue en 2003 contra la guerra de Irak. Asi que, me gusta esa fecha.

Daniela Gómez ha dit...

Sería lindo el 14 de febrero...el día del amor!
Besos a los 4!!

Anònim ha dit...

La besavia Pilar a dit el 13,diu que no és supertciosa.Em sembla que ho endivinarà.Petons.

Esther ha dit...

Avui, us explicaré una mica les raons per les quals crec que el 9 de febrer és un bon dia perquè l’Helena neixi. Primer de tot, rellegint els comentaris del post pel naixement de la Júlia, veig que jo vaig proposar un dijous i ella no em va fer cas... però, el dia 9 de febrer també és dijous! I a mi, els dijous sempre m’han agradat molt; és al mig de la setmana, però a prop dels dies de festa,...

M’he documentat i el 9 de febrer del 69, hi va haver el primer vol de prova d’un Boeing 747. Aquest fet pot semblar no gaire important, però tenint en compte els avions que agafen aquesta colla, s’ha de tenir en compte. També és l’aniversari del re-establiment del canvi horari als EUA (1942) per estalviar energia i de la inauguració del Palau de la Música (1908). A més a més, el 9 de febrer es va crear el voleibol a Massachussetts (1895) i la Copa Davis (1900), o sigui que segur que serà una persona molt esportista si neix aquest dia. Ah! I també compartirà aniverari amb Xavier Mariscal, el creador del Cobi!

Papa ha dit...

Uf...... yo estoy por cambiar el voto!!!!! eso del voleibol me ha llegado al corazon..... no se yo, cambio al 9???? :-).

Esther ha dit...

Veig que guanya el 10, tot i que ningú ha dit res a favor d'aquest dia.

David, el 9 és una opció molt bona, però a mi també m'han agradat molt els teus arguments pel 15 :-)

Anònim ha dit...

Jo estic d'acord amb la Júlia i amb la lluna, que no enganya mai.

Mercè Noguera

Blanxi ha dit...

Jo també voto pel 9 perquè el 9 és el meu número preferit!!!!! I perquè crec que l'Helena voldrà sortir una miqueta abans!
Petons!!!! (Blanxi)

GERARD ha dit...

el dia 10 no ha passat res d'especial... per això la Nene té possibilitats d'ocupar un lloc a la història.