dissabte, 25 d’octubre del 2008

Quin dia naixerà la Júlia?

Avui, he inaugurat una enquesta per saber quan penseu que naixerà la Júlia. El dia previst és el 22 de desembre, jo aposto clarament pel dia 18, més que res perquè és el dia que jo arribo a Philadelphia i ja em veig a venir que ningú em vindrà a buscar a l’aeroport. Les opcions són del 8 al 31, i es pot votar fins al dia 7 a la nit, però com que em sembla que això funciona amb l’hora del Pacífic, suposo que la majoria podreu votar fins al 8, a primera hora del matí.

La foto ja té uns quants dies, però és l’última foto que tinc amb la Marta i la Júlia. Últimament, la Júlia ha crescut molt, podeu veure més fotos i comentaris al fotolog de la Marta i el David.

(Aquesta és una enquesta d’opinió. Tot i que personalment em faria molta gràcia que la Júlia ens fes cas i decidís néixer el dia més votat, tinc molts dubtes que ho faci. Només cal que recordem el que vam tardar a saber si era una nena o un nen; tothom estava pendent d’això i ella només ens ho va deixar saber quan ningú s’ho esperava.)

19 comentaris:

Anònim ha dit...

ei guapa!!!!!

quina bona idea!!!!! La Júlia segur que decideix fer quedar bé a la tieta i decideix sortir el dia que diu la majoria!!! jajajajaja :-D :-D apa.... a veure quin dia guanya!!!!

petonets de la Júlia ;-)

Anònim ha dit...

caram!!!
quants vots el primer dia amb les urnes obertes :-D :-D de moment veig que el dia que dic jo va guanyant ;-) jejeje
MARTA

Anònim ha dit...

Jo aposto pel dia 23 de desembre!!

Esther ha dit...

INICI DE LA CAMPANYA ‘VOLEM QUE LA JÚLIA NEIXI EL DIA DIVUIT!’

Com que veig que la gent està força animada votant, però ningú fa comentaris, m’he decidit a iniciar una campanya pel dia 18 de desembre, que veig que necessita una empenteta per acabar d’arrencar.

El 18 és un molt bon dia, primer de tot, perquè és un dijous. Sí, sí, és una molt bona raó, perquè a part de ser un dia molt maco (a mi m’agraden els dijous), potser al David pot agafar-se un cap de setmana llarg, amb la qual cosa això beneficiaria a tots els membres de la nova família (encara que ho sembli, no estic intentant comprar vots, eh!).

El dia 18 està suficientment lluny de Nadal, perquè no li estafin gaires regals. Tots sabem, especialment la pobra gent que tenim sants i aniversaris durant els mesos de desembre i gener, que a vegades et fan regals que ja serveixen per més d’una celebració. En canvi, amb una setmana de diferència entre el seu naixement i Nadal, encara es podrà escapar una mica d’aquesta manera tan astuta d’escatimar regals.

Aquests són dos dels motius pels quals crec que la Júlia hauria de néixer el dia 18. Si voleu podeu iniciar les vostres campanyes per donar suport a les diferents candidatures; seria un bon punt de partida per començar un debat obert i participatiu (ui com parlo!). Després, podrem donar el tret de sortida a la segona part de la campanya, en la qual farem com els polítics de debò i ens dedicarem a criticar les altres opcions! Hehehe!

Anònim ha dit...

Molt be tieta Esther!!!!!

Pero, lo siento, nacera el dia 14. Ey!! que soy el padre y alguna ventaja tendre que tener, no?? Primero, el dia 14 por que el mismo dia que nacio el abuelo (ganando puntos con el suegro!!!! ;-)). Ademas es domingo, con lo cual seguro que saldra un nena tranquilita y relajada (quiero dormir!!!!!!!!!).
Otra razon es que el 14 es un Catalan number, sí, sí, como lo ois, el unico numero semiprimo de todos los Catalan numbers. Que no estoy de coña, wikipedia te enseña mucho!!!! jeje.
El 14 para los chinos es un numero de buena suerte. Yo estoy hasta los pi.... de los chinos de mi laboratorio pero, es que son muchos, asi que hay que llevarse bien con ellos.
Y por ultimo, pero no menos importante, es que tenemos tanto papeleo que hacer despues de que nazca Júlia y antes del 31 de diciembre, que si no me da unas semanitas para hacerlo, me volvere loco!!!!!!!!
Y se me ocurren muchas otras razones por la que votaria al 14, entre ellas que Aznar (ese tio azul que me pone verde) no lo votaria, o que fue mi numero mientras jugaba al basket (sniff, de eso hace mucho), etc....
14, change we need!!!!!!!

A disfrutar!!!!

Aplausos para la tieta Esther que se lo ha currado bastante!!!!!

Anònim ha dit...

Quina bona idea això de les votacions Ester!!!! Doncs jo he votat pel dia 16!Tinc una molt bona amiga que va néixer el 16 i trobo que és un bon dia! A més la Júlia creix moltíssim i segur que naixerà una miqueta abans!!! petonets
MartaBlanch

Anònim ha dit...

Holaa!!!
Sóc la Núria (biologa), doncs jo he votat pel dia dels innocents... una bona inocentada... perque després ningú et creu i aquestes coses... jeje... a més... els avis ja hi seran i jo crec que els hi farà ilu, ja que hi van... jeje
Ves David? Yo tb intento ganar puntos con tus suegros :).
Bé doncs, Júlia, tú amb personalitat i fes el que et dongui la gana!! jajaja!! Això t'ho diré sempre... quan no em vegin els papis, clar :).
Petons!!
Núria.

Anònim ha dit...

jejeje! veig que la campanya es va animant!!!! i aquí tothom intentant guanyar punts :-D :-D Així m'agrada!!!!! la Júlia no es podrà queixar que la participació no està gens malament!!!!

ara..... l'Esther i el David fan campanyes molt documentades eh :-D m'hauré de començara informar!!!

petonets!!!!

Esther ha dit...

Veig que aquests primers dies, l’enquesta està molt animada. Tot i que les dates que treballem més per guanyar adeptes, anem bastant per sota dels que encapçalen aquesta cursa (això demostra que la gent vota sense valorar les diferents opcions!).

Jo crec que d’això en podria sortir un estudi sociològic interessant, una conclusió seria (sí, ja sé que posar-se a treure conclusions el segon dia, quan la gent pot votar fins a principis de desembre no és gaire seriós, però buenu...) que la gent té l’esperit nadalenc molt alt. Si no, com s’explica que l’únic que faci una mica d’ombra al 24 sigui el 25? Aquests m’agradaria que ens ho expliquéssiu, tot i que jo m’imagino que el que us passa és que us agradaria versionar el pessebre (amb el David de St. Josep, hehe!) i potser, fins i tot, crear una nova religió!

Com que he vist que el David va molt fort amb això del 14... jo també m’he dedicat a documentar-me. El 18 de desembre han passat grans coses durant la història. Per exemple, és el dia que va entrar en vigor l’Estatut de Sau (1979). A més a més, el primer cop que es va celebrar Acció de Gràcies als USA va ser el 18 de desembre del 1777, és una bona manera d’enrecordar-se d’aquesta data tan significativa i quedar bé amb els vostres veïns yankies! I el 18 de desembre és el dia internacional de l’emigració (es veu que hi ha dies internacionals de tot). Finalment, sabíeu que normalment a les competicions de golf has de fer 18 forats? (ups! aquesta frase ha quedat rara... hehe!! Buenu ja m’heu entès).

Anònim ha dit...

jo aposto x el 28!
cosinet
jeje

Anònim ha dit...

ei!!!! perquè ara ja he votat eh! que sinó em començaves a convèncer!!! això que sigui el dia de l'emigració m'ha agradat :-D :-D

Per cert.... el dia 20 i 22 estàn agafant carrerilla eh!!!!!! aix... pobre Júlia, tindrà difícil la decisió :-D :-D

krusty ha dit...

Buenas!! jo he votat xl dia 15 de desambre!! més q res xq és lo cumple de ma germana!! pro lo principal és q vaigue MB!!!

MB7s;)

Esther ha dit...

Bé, veig que últimament la cosa està més parada, però el nombre de vots continua pujant una miqueta cada dia. La segona posició està molt disputada entre el 20, el 21 i el 22, que sembla que són els únics que encara poden fer-li una mica d’ombra al 24. La meva aposta ho té realment molt difícil per guanyar, i pensar que hi va haver un moment en el qual el 100% dels vots eren pel 18, quins temps ;-)!

Anònim ha dit...

Ya que nos hemos quedado sin campaña politica por estas tierras pues, hare un poquito de campaña por el dia 14 de diciembre!!!
Que sepais que el 14 de dicembre de 1927 fue el primer vuelo de Iberia. y direis, pues vaya cosa!! pues resulta que el vuelo fue de Carabanchel a Barcelona, y esto si que es casualidad... yo de Carabanchel y Marta de Barcelona!!! eso es una señal.
Ademas, y como guinda para que la gente vote por el 14, es que.... es el Madrid-Barça!!!! Muy importante que gane el Madrid cuando Júlia llegue al mundo, seria una buena señal :-P.
Ale, a disfrutar!!!!

Anònim ha dit...

ei ei ei!!!!!! Nooooooooooo!!!!!! Si guanya el Barça encara accepto que neixi el dia 14... sinó la Júlia ja pot començar a buscar un altre dia :-D jajajajaja

De totes maneres de moment guanya la meva opció!!!!! el 24 de desembre!!! just per fer cagar el tió ;-)

Esther ha dit...

Eiiii! No trobeu que es una mica lleig fer campanya quan jo no hi s'oc! (ara s'oc a Vancouver i aqui no hi ha accents, per aix[o quedara un missatge raro...)

David! Tu ets de Carabanchel, pero la Marta 'es de Prats, i Iberia encara no vola a Prats, per sort!!!! ;-) Buenu va! Passeu-vos-ho molt be! Ah Marta! Vigileu els del 14 eh, que els del 21 tambe van molt forts!!!

Esther ha dit...

Ei bon dia! Veig que la cosa es comensa (a Seattle no hi ha ces trencades... so sorry) a animar! Els del 21 ja han atrapat el 24! Aixo que aqui rellegint missatges els del 21 semblen molt quiets i no diuen res, pero van fent...

Ah! I la participaci'o esta molt be! No se pas qui vota, pero 70 persones esta molt be per aquest pobre bloc :)

Ens veiem ben aviat, petonets!!!!

Anònim ha dit...

Ei!!!!

Però què ha passat!!!???? Això no pot ser!!!! fins ara ni un sol cop ningú havia desbancat el dia 24!!!! i avui ha passat!!! :-( :-( I lo pitjor és que no sé sap qui vota el 21 :-D :-D que es pronunciin!!!!!! jajajaja

i ja queda poc per votar.... hauré de fer campanya... a veure si més gent s'apunta a votar el dia 24!!! però si és un dia moooooooooolt bonic!!!!!!! es fa cagar el tió.... gairebé sempre és festa (almenys del cole segur....).... és perfecte!!!! Ja buscaré més arguments...

Esther ha dit...

Bon dia, gent!

Això s'està apunt d'acabar... oh, sap greu i tot! :'( no patiu ja buscarem alguna altra cosa per estar entretinguts a partir d'ara! De moment, encara podeu votar durant tota aquesta setmana, tot i que suposo que qui volia votar ja ho ha fet (ha durat massa dies l'enquesta, ja ho veig...). Bé, ara fa dies que guanya el 21, així que els altres ho tenen una mica difícil, però el 24 i el 22 també tenen molts vots... ara sí que gairebé és impossible que guanyi el 18, però de fet tots els altres dies també estan molt bé per néixer!! hehe!

Va, ara ja he fet la meva valoració i me'n torno a treballar una estoneta! Ja anirem veient com va la cosa. Si la Júlia no neix aquesta setmana, dilluns que ve al migdia (després de fer un examen...) ja penjaré un post amb els resultats finals. Per cert, el dia 8 (que a més a més, és el meu sant) també seria un dia molt bonic per néixer... però tampoc l'ha votat ningú!