dijous, 9 d’octubre del 2008

Fa fred...

Doncs sí sí, comença a fer una mica de fred... bé, jo diria que en fa bastant (tirant a molt), però només fa una setmana que han baixat les temperatures i suposo que tampoc n’hi ha per tant, perquè encara no estem sota zero (no neva ni res per l’estil). Les temperatures diria que oscil·len entre els 3 o 4 i els 15ºC. El que passa que quan mires per la finestra no ho sembla que faci fred, perquè fa molt sol, però com que també fa vent, el sol no serveix de res. Aquesta setmana, ja he començat a veure gent més abrigada; tot i que encara n’hi ha que van amb pantalons curts i xancletes, però la majoria de gent ja s’han adonat que fa fred.

Que hagi arribat el fred també vol dir que jo tinc més feina, perquè ja estem gairebé a mig semestre i començo a tenir exàmens, projects i papers, però durant les estones d’estudi, bé potser més aviat durant les pauses, he descobert una altra cantant canadenca, aquest cop l’afortunada (o l’afortunada sóc jo, per haver-la descobert?) es diu Loreena McKennitt. La meva roommate em va deixar un CD seu titulat Nights from the Alhambra, i realment crec que ha estat tot un descobriment; la música és una mena de barreja de música tradicional de diferents llocs, incloent-hi música celta, amb l’acompanyament de varis instruments, com ara el piano, l’arpa i l’acordió.

Ah sí! Que me’n descuidava! Dilluns que ve, és Thanksgiving Day (aquí ho celebren a l’octubre), i per tant, és festa i me’n vaig de cap de setmana a casa de la meva companya de pis, que viu a un poble que es diu Nakusp, que està a uns 300 km d’aquí i s’ha de fer un tros amb ferri perquè està a l’altra banda d’un llac. Ja us explicaré com ha anat!

1 comentari:

Anònim ha dit...

Ei sister!!!!
jo vull que em passis aquest CD :-) :-) ja saps que a mi la música així m'agrada molt ;-) I fa fred???? bueno.... mentre no t'hagis de posar tres pantalons i els tres parells de guants... senyal que és suportable ;-)
Que vagi molt bé el finde!!! el dilluns volem reportatge complet ok!!!!!
petonets