divendres, 3 d’octubre del 2008

Hanging out in Canada

Aquesta setmana, vaig descobrir que una noia de la meva classe és la meva veïna i ahir vam quedar per “sortir”. El primer fet que vaig trobar curiós és que quedéssim a quarts de set de la tarda, però aquí la gent fa uns horaris diferents. Els bars normals tanquen a les 2 de la matinada, però ahir com que era dijous, vam anar al pub de la universitat (sí, hi ha un pub a dins la universitat!), que tancava a les 12.

Primer, vam estar al pis d’aquesta noia amb uns amics seus jugant al Crazy Eight, que és l’Uno amb cartes de poker, on els vuits es poden tirar sempre perquè són els comodins, el Jack és la carta que fa passar el torn al que va després, i quan només et queda una carta, dius Last Card. També vaig aprendre que els pals de les cartes es diuen suits i són els diamonds, hearts, clubs, and spades.

Llavors, cap allà les 8 ens en vam anar al Heroes Pub i semblava que fossin les 2 o les 3 de la nit, estava ple de gent, ballant i bevent cervesa (els dijous fan el Thirsty Thursday i els preus són més baixos). Aquí, em van explicar que un cubata era un highball (la paraula cubata els hi va fer força gràcia) i un xupito, un shot. Ah i l’altre descobriment de la nit és que la cançó mítica que s’ha de saber (la que tothom canta i es posa melancòlic, com quan posen L'Empordà per entendre'ns) és Strangers, de Kinks. Tot i que (Judit, m'has de venir a veure! :P), també posen la 'Gasolina' i això que em sembla que ningú els hi va demanar...