divendres, 28 de novembre del 2008

Distància

Quan jo torni, no hi serà. Ja ho sabia que això podia passar, però no m’ho esperava. Sempre havia sigut allà i, per alguna estranya i irracional raó, m’havia cregut que sempre hi seria. I ara, la distància sembla més gran, perquè des d’aquí tot es veu diferent. Ara, ella és més lluny i no tornarà. Quan jo torni, ella no hi serà; ja no serà el mateix que abans de marxar. Deu ser veritat que estem tan acostumats a qui tenim sempre al costat, que ni tan sols ens adonem que hi són, fins que marxen i sabem que no tornaran.

I ara només en queden els records. Com el dia abans de marxar, que va ser de les poques persones que es va acomiadar de mi sense aquella mirada, que em sembla que jo i tot vaig acabar fent, que semblava que s’hagués d’acabar el món, i quan va preguntar-me quan tornaria, l’abril no li va semblar que fos tan enllà. I els records més llunyans, de quan érem petits, que si comencés segurament no acabaria mai; la llista seria massa llarga, perquè sempre havia estat allà, amb nosaltres.

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Hola!en aquests moments tan difícils, desde Prats volem que siguis forta i com tú dius et quedis amb el record d´aquelles partidetes que feies amb ella moltes tardes,i ven segur que ella sap que esteu lluny però a la vegada a prop.
Molts PATONS I ABRAÇADES.
Ester i Jordina.
ANIMS VALENTA!!!!!!!

Perusa ha dit...

Hola Ester, em sap greu que aquest sigui el primer comentari que et deixo al blog, sóc una lectora fidel. Només dir-te que la distància o fa més difícil, però una vegada vaig sentir: un persona mai mor mentre hi hagi algú que la recordi.
Desde Prats una forta abraçada. I ànims!!!