dimecres, 13 d’agost del 2008

El Bingo


Últimament, ens estem començant a acostumar a activitats curioses... després de la gimcana fotogràfica de dissabte, el sopar que ha durat tres vespres a casa la Judit i la visita solitària de diumenge a Can Coma, ahir vam anar al Bingo a Sant Boi. Jo no hi havia anat mai i crec que tardaré uns quants dies a tornar-hi, no fos cas que m’hi aficionés. Que ahir només vaig malgastar 7 €, però els bingos de debò deuen ser perillosos...

Els jocs d’atzar, com el seu nom indica, estan basats en la sort, però no sé fins a quin punt un senyor traient boletes numerades d’una galleda és un bon sistema. Jo crec que de cara a l’any que ve haurien d’aconseguir un ‘bombo’ com aquest de la foto. Això sí, s’ha de dir que el senyor que treia els números feia una brometa que no estava malament: cada cop que havia de dir l’1 ‘imitava’, si és que es pot dir així, un fantasma, o sigui feia, ‘uuuuh!’. Era força graciós (d’acord, el tercer cop que ho senties començava a atabalar...), per properes edicions també podrien buscar comentaris d’aquests enginyosos pels altres números.

Per a fer aquestes tardes caloroses d’estiu una mica menys feixugues (o si més no, per a perdre una mica el temps d’una manera creativa), proposo que els lectors d’aquest bloc facin les seves aportacions (de rodolins, acudits o comentaris relacionats amb els números) a comentaris. Ja us podeu imaginar que no cal que siguin res de l’altre món, poden ser coses tipus:

21 – vull un tiramisú
o 55 – ara vinc

4 comentaris:

Jut ha dit...

Ho trobo molt bé tot això que explikes Esther! està molt ben pensat. En primer lloc, jo tinc un bombo d'aquests del bingo a casa (el recordes?) s'encalla una mica xò tb va be!!! Jo això de pensar los dels números x distreure'm en les caloroses tardes d'estiu no ho puc fer. No em solo aburrir gaire a les tardes, i de calor tpc en passo!! em sap greu!! xò jo ja faig la meva aportació amb el bombo, ok?

Esther ha dit...

Entesos, així ja tenim bombo per quan decidim obrir el nostre bingo. Això de les tardes... no cal ser tan estricte, eh! Si ho penses el dematí tampoc passa res; jo ja sé que quan et lleves tens el cap molt clar i molt bones idees.

Jut ha dit...

Esther, em sembla q no ha tingut gaire èxit tot això del bingo!! i mira q la gent qan en parlavem a cala pili tenien propostes pels numeros eeh!!
Aviam si quan siguis al Canadà tinspires i ens muntes + distreccions d'aket tipus, potser tenen més èxit!

I pk vegis q algú t fa cas... jo tinc alguna proposta...

El dia VINT, no marxis esther, t'ho PROHIBIM!!

Esther ha dit...

Gràcies Judit, gent com tu sou la que m'empeny a continuar i a no defallir vers les adversitats! Hehe, com que veig que almenys tu em fas cas, no et preocupis pas que continuaré ideant activitats d'aquestes i si en parleu a ca la Pili, tu en fas un petit resum i el penges aquí, ok? (que si no, d'acord us ho passareu molt bé a costa meva, però jo no me n'enteraré...)