dimarts, 19 d’agost del 2008

El temps passa volant


Es veu que demà marxo (molt d’hora) cap a Kamloops. I aquests últims dies què ha tocat? Doncs, fer la maleta, fer llistes i més llistes de coses que m’enduc i que segur que no faré servir i començar a assumir que l’estiu s’acaba.

Aquests dies han passat tan ràpid... ni me n’adonava i ja tornava a ser el vespre. Pensar que demà a aquesta hora estaré a dalt d’un avió travessant l’Atlàntic em provoca una barreja de sensacions que van de la tristesa a l’emoció (o sigui des del ‘No, no, no, jo em vull quedar! Que aquí hi estic molt bé!’ al ‘Wow! Quina aventura, ja tinc ganes d’arribar!’).

En fi, el pròxim cop que escrigui ja serà des de l’altra banda de món i podreu començar a fer-me dentetes sobre quina calor que fa aquí (mentre jo m’estic congelant...), com se n’està de bé fent el beure a la Fassina, quants diners heu guanyat al bingo (ai no! Això no, que ens van ben arruinar! :p),...

Fins aviat!

Ah! I perquè us distragueu una estoneta, proposo temes dels què podeu fer llistes i debatre una mica (jo crec que com que us podreu ficar amb mi, tindrà més èxit que l’anterior proposta):

1) Què s’ha descuidat l’Esther a casa?
2) Què pot fer la pobra Esther per a no avorrir-se a l’avió?

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Guapaaaaa!!!Quina pena, dema ja sens en vas... i ven lluny ke no ta podrem venir a veure gaire sobint eh?En fi, ja tenim maneres de poder-nos comunicar no? jejeDons espero que tinguis un molt bon viatge i que et recordis de nosaltres eh? Perquè aixo de tanta distancia...Gracies per tot maka i et desitjem el millo que tinguis molta sort!!!VICKI

Unknown ha dit...

Ostres tu com passa el temps que ja ha arribat el moment en què l'Esther se'ns envà!!
Però no cal patir, el temps també passarà ràpid fins a la teva tornada, quan ens podràs explicar fil per randa tot les coses meravelloses que t'hauran passat!

Petons!!