dissabte, 23 d’agost del 2008

First Days in Canada



Aquests dos primers dies, he fet una mica de turisme local. Ahir a la tarda, em vaig dedicar a una de les meves activitat preferides: fer el badoc. Havia anat a veure on era la universitat i a enviar uns quants correus, i després vaig decidir que baixaria fins al centre. I quan dic baixar vol dir baixar (en sentit literal). Kamloops està situat a la vall del riu Thompson i el centre de la ciutat queda més enfonsada que la resta de la ciutat i la universitat i el meu hotel estan a un turonet.

Doncs, el cas és que vaig anar baixant i com que m’entretinc amb tot i pel camí hi ha miradors, des d’on es veu tota la ciutat amb el riu al mig i les muntanyes al fons (tot molt bucòlic, vaja!) i a més a més feia força sol, vaig tardar força més estona a arribar al centre que a tornar a l'hotel, de pujada.

La segona i la tercera foto són del recorregut de baixada cap al centre. La primera és conseqüència del jet lag, es titula ‘First Canadian Dawning’ i és la vista des de l’habitació de l’hotel el meu primer matí al Canadà.

7 comentaris:

Anònim ha dit...

Ei Esther!!
Soc l'Olga. M'alegro que hagis arribat bé. Com portem el jet-lag? Espero que ja estigui superat.
Fa fresqueta per allà? Fa pinta.
Kines fotos més makes, vaia paisatge, molt i molt mako.
Com ha sigut la primera impressió al veure l'universitat? Bona? Espero que sí
Bé, ja m'aniré passant per saber com estàs i per veure fotos, xdd
Petons!

Olga

Esther ha dit...

Hola Olga! Doncs el jet lag gairebé està superat, el primer dia m'adormia per tot arreu... Aquí fa una miqueta de fresca, sobretot el matí a primera, però la gent va pel carrer amb pantalons curts, jeje! La universitat és molt gran, amb molts jardins i flors per tot arreu, ja penjaré alguna foto!!

Ger ha dit...

eis,

si si volem + fotos... però no les pengis separades, en tens al facebook, al blog.... potser et podries fer un comte en alguna d'aquestes pagines d'albums de fotos que et permeten emmagatzemar gran quantitat... rollo picasa i algun altre que hi deu haver......

kisses
GER

Esther ha dit...

Jo que em pensava que us agradava això d'anar d'un lloc cap a un altre... :P Ja intentaré fer alguna cosa així com un àlbum!

Esther ha dit...

He fet un àlbum a Picassa, a veure si funciona. Cliqueu a sobre 'Esther in Canada - Pictures', properament 'Esther in Canada - The Movie' hehehe!

Anònim ha dit...

ara sí que ens haurem de passar 3h per posar-nos al dia del que fas... entre fotolog, blog, facebook i picassa... mare meva!!!! escolta que n'hi ha que treballem eh! ;-P jejejejeje

però tu penja fotos, penja... que ens agrada :-D

MARTA

Anònim ha dit...

Ei guappissima!!!

Sóc la laia.
Que al final no et vaig desitjar bon viatge, eh!! Però ja veig que has arribat bé, i això m'alegra! :)
Ara, només queda et trobis a gust al lloc on estàs... i que comencis a fer a lot of friends (que segur que els trobaras!!) Vinga Esthersita; a disfrutar!!


Muà.

PD. Seqguim en contacte eh... que amb això d'internet: les distàncies es fan més curtes!! :P