dilluns, 25 d’agost del 2008

My New Home

Em sembla que ja es pot dir que m'he acabat d'instal·lar. Aquests primers dies a Kamloops m'han servit per acabar-me de situar (s'ha acabat el jet lag) i començar a posar les coses al seu lloc. Ja em vaig traslladar a la residència, he comprat quatre coses que em feien falta i demà ja aniré a la universitat, tot i que les classes no comencen fins la primera setmana de setembre.

La residència està bastant bé, són molts blocs de pisos amb dos apartaments per planta, a cada un hi ha una mena d'habitació multiusos, que serveix de cuina, menjador i si t'ho proposes de saleta d'estar, dos lavabos i quatre habitacions. De moment, he conegut a dues de les meves companyes de pis, totes dues canadenques, en falta una altra que encara no ha arribat.

La foto és de la cuina del pis. Si aneu a l'àlbum enllaçat aquí al costat, en trobareu més. També, n'hi han de coses curioses que vaig veient per aquí; us en recordeu que he dit que vaig anar a comprar? Bé, doncs vaig acabar anant a una botiga de decoració molt gran, de fet, aquí tot és molt gran, el supermercat més petit on he estat és com el Carrefour de Manresa, bé això és igual, el cas és que a fora hi tenien unes cistelles (molt grans, evidentment) plenes de carbasses, però jo vaig pensar: 'No pot ser que siguin per Halloween... segur que també en mengen!' (que si t'ho pares a pensar... no deuen vendre menjar a una botiga de decoració...). Doncs vaig entrar-hi i estava per allà passejant per uns passadissos, quan de cop vaig sentir una mena de so sinistre a la meva dreta a l'alçada del meu genoll, quan em vaig girar va resultar que era una làpida amb unes llumetes i tot, que la gent es deu posar a casa per a espantar els veïns.

Aquí me'n vaig poder estar, però quan vaig veure un esquelet amb moto ja no. La temptació va ser massa gran i dissimuladament vaig agafar la càmera per fer fotos. Com que em feia vergonya (la resta de clients em sembla que no s'estranyaven gaire que tinguessin tot allò allà a finals d'agost), no en vaig fer gaires, però com que diria que això del Halloween s'ho prenen molt seriosament, ja n'aniré fent més!

1 comentari:

Anònim ha dit...

tenen tela els americans :-D :-D però pensa que és normal.... el halloween és un gran esdeveniment i s'han de prepara a conciència!!!! ja veuràs quan totes les cases del veinat es transformin en passatges del terror..... :-D jajajajaja

A disfrutar de l'Amèrica Exòtica!!!!!! jajaja

MARTA