divendres, 5 de setembre del 2008

I'm (just a little bit) afraid...

Avui, he començat les classes i ja estic espantada... Aquesta gent sí que saben com fer que els estudiants es prenguin l’avaluació contínua seriosament!

A ‘Children’s Literature’, ens ha llegit un fairy tale, que tothom se sabia menys jo... ha estat molt entretingut! De fet, es veu que tothom havia sentit la variant on la princesa li ha de fer un petó a la granota i no la versió que la princesa llança la granota contra la paret perquè li fa fàstic, hehe! Bé, el cas és que sí, sí, això de els contes i les rondalles és molt distret i està molt bé. El que ja no és tan divertit és que per aprovar s’hagin de fer tres exàmens i escriure tres papers, el primer dels quals és pel 30 de setembre.
A una altra assignatura, es veu que si faltes a no-sé-quin tant per cent de classes directament et treuen de la llista. Però, a mi em sembla que aquesta classe serà interessant, és ‘Introduction to Canadian Studies’ i és una assignatura bastant multidisciplinar que tracta diferents aspectes de la societat canadenca – història, política, geografia, les relacions entre la comunitat anglòfona i la francòfona i entre el govern federal i la comunitat indígena,...

I sí, d’aquesta també s’han de fer dos exàmens, un essay i una exposició oral, però el que de debò m’ha preocupat aquí ha sigut quan ens ha repartit un paperet on deia com havia de ser el treball, i així com de passada, comentava que havia de make use of either MLA or APA style... la meva cara era de ‘I això què deu ser? I per què tothom fa cara de donar-ho per suposat que això ha de ser així i a mi mai ningú m’ha explicat què és?’. Però, no passa res, no és res greu, la noia que seia al meu davant m’ha explicat que era un format pels marges, la numeració i aquestes coses i que a la web de la biblioteca ho explicava...

I em sembla que ja està, això és tot el que ha donat de sí el meu primer dia a la universitat. Ah! També he fet un altre canvi d’horari, que al principi ha sigut per fer contenta aquesta professora, però després m’he adonat que m’aniria millor. L’assignatura té dues parts: la classe i el seminari (que és un grup més petit, per fer debats, presentacions, etc.) i es veu que té un seminari overcrowded i l’altre (que és a l’hora de després) on gairebé no hi té alumnes. Ens ha demanat si hi havia algú a qui no li importés anar a l’altre grup i ningú li feia cas, però al final li he dit que jo (no ho havia pensat, però així no hauré de dinar tan d’hora!). Pobra dona, s’ha passat la classe donant-nos les gràcies als que ens havíem canviat i fent propaganda de l’altre grup!
Ah sí! Una altra cosa que fan aquí (no sé si només els primers dies o què) és passar llista... i ningú sap pronunciar el meu cognom...

4 comentaris:

Anònim ha dit...

Doncs si que s'ho prenen en serio aixo de la eval·luació. No et preocupis, Esther, ho faràs molt bé!!!
Per l'ho del cognom, tu fes-lis repetir sil·laba per sil·laba, ja veuràs com al final se l'aprenen;)
Molts petons!

Unknown ha dit...

Esther, segur que t'ensortiràs de tot i més, sempre ho has fet i amb escreix!!
A la ub, a finals del curs passat també passaven llista i ens feien aixecar el braç quan deien el nostre nom! (Clar que tècnicament, jo no l'hauria d'haver aixecat mai, algú coneix a la Montse Roca Del Bosc????)

Petons!

Esther ha dit...

Hehehe! Què bo això de la Roca del Bosc!! És maco com a nom artístic... ;-)

Txell ha dit...

Pos vaia si mola el cognom Roca del Bosc, queda molt poètic!!!!

I a tu què, esther coudaina? uahahaha si que estàs distreta si...

Un petonàs mool gran reina!!!

PD: osti, ma aradat mol la idea dagafar la granota i estampar-la a la paret!!! així la noia s'estalviava de fer un peto a una granota.. que tampoc ha de ser gaire agradable!!